KADRA - Szkoła Podstawowa

Współpracują z nami

DARIA KULIK – DYREKTOR DS.PEDAGOGICZNYCH, KLASA III

Długo szukała swojej ścieżki zawodowej i miejsca, które ją uszczęśliwi.
Absolwentka kierunku Wiertnictwa Nafta i Gaz na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie.
Pracowała w zawodzie,który był satysfakcjonujący. To wszystko, aż do momentu zawrotnym w jej życiu. Podczas długiej niezdolności do pracy podjęła edukację na WSCKZiU w Rawiczu na kierunku Terapeuta Zajęciowy.
Następnie rozpoczęła studia ,które zawsze były bliskie jej sercu : Pedagogika Ogólna oraz Edukacja Wczesnoszkolna na WSZ Edukacja we Wrocławiu. W tym roku ukończyła Organizację i Zarządzanie Oświatą na Uniwersytecie Dolnośląskim we Wrocławiu.
Każdego dnia dźwiga na swych barkach całą logistykę w NIZIOŁKACH.
Nieustannie poszukuję najlepszych metod pracy z dziećmi.
Tworzy miejsce przyjazne dla dzieci, gdzie uczą w sposób kreatywny, twórczy i zindywidualizowany.
Wie,że przyjazna szkoła jest drogą do wysokiego poziomu edukacji. Jest przekonana,że może dawać dużo radości i satysfakcji zarówno dzieciom i nauczycielom.
Kursy i szkolenia:
Biofeedback,
Porozumienie bez przemocy NVC,
Bajkoterpia,
Doskonalenie warsztatu z Nauczyciela Przedszkolnego.
Kluczowe umiejętności w pracy z dzieckiem w wybranych obszarach pedagogiki Waldorfskiej i Marii Montessori.
Prywatnie fanka kryminologii i kryminalistyki.
Twierdzi,że w kryminalistyce nie ma nudy a
człowiek to ciągła zagadka.
W wolnym czasie lubi aktywnie spędzać czas w gronie swoich najbliższych.
Lada moment zostanie mamą małej Jadzi, na którą również oczekuje cała mała społeczność szkolna.
 

MARTYNA OLSZEWSKA – SIUDY   – KLASAII, CHEER

Ukończyła Pedagogikę Wczesnoszkolną i Pzedszkolną oraz studia podyplomowe na kierunku: Edukacja i Terapia przedszkolna oraz wczesnoszkolna- Pedagogika Marii Montessori.
Aktualnie studentka na kierunku: Terapia Pedagogiczna.
Kursy :
Złożenia planu daltonskiego. Jak je wykorzystać?
Zabawy językowe wspierające naukę czytania.
Indywidualizacja procesu nauczania.
W ogrodzie pełnym tajemnic. Ogrodnictwo z dziećmi. Metoda Marii Montessori.
Przeciwdziałanie i eliminowanie agresji i przemocy rówieśniczej w szkole.
Literacka podróż zaczyna się od pierwszej książki
Trener cheerleadingu sportowego oraz tańca sportowego.
Prowadzi grupę wyczynową od 12 lat, której wychowankami są Mistrzynie Świata i Polski.
Wychowanki taneczne Pani Martyny wielokrotnie zostały wyróżniane przez Prezydenta Wrocławia i Ministra Sportu za wysokie osiągnięcia sportowe.
Swoją pasję rozwija również u nas w szkole prowadząc grupę taneczną.
W NIZIOŁKACH jest przewodnikiem, autorytetem, ale również przyjacielem. Osobą, która przekazuje wiedzę, umiejętności oraz wartości, które w znaczącym stopniu wpływają na uczniów szczególnie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Kocha zwierzęta.
Swój wolny czas spędza ze swoimi czworonogami: Eli i Stefcią.
Miłośniczka książek.
 

MAGDALENA FRĄCALA – KLASA I

Związana z Niziołkami ponad 5 lat. Od roku w kadrze naszej szkoły.
Jeszcze chwilę studentka Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej na uczelni WSZ Edukacja we Wrocławiu.
W szkole prowadzi treningi BIOFEEDBACK gsr oparte na programie Verim.
Odbyła szereg szkoleń m.in.
Bajkoterapia w praktyce,
Matematyka w przedszkolu,
Rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej i terapia reki.
Wciąż pogłębia swoją wiedzę w dziedzinie pedagogiki i wspiera naszych uczniów.
W wolnym czasie lubi aktywnie spędzać czas. Wtedy można ją głównie spotkać na siłowni🙂
Prowadzi zdrowy styl życia z którego czerpię pożytek oraz zadowolenie.
„Życiowym celem jest dla mnie praca z dziećmi, która daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego.
Natomiast największą nagrodą jest ich uśmiech”.
 
 

MARTA FARANIEC – KLASA 0

Z naszą szkołą związana od samego początku jej istnienia.
Z wykształcenia technik farmaceutyczny obecnie studentka na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna – specjalność dziecko w cyberprzestrzeni.
W szkole prowadzi treningi BIOFEEDBACK gsr oparte na programie Verim.
Odbyła szereg szkoleń, webinarów z NVC, pozytywnej dyscypliny oraz bajkoterapii.
Wciąż pogłębia swoją wiedzę w dziedzinie pedagogiki.
„Nasza szkoła jest dla mnie jak drugi dom, w którym dobrze się czuje i chce aby tym samym była dla naszych uczniów”.
„Wspaniałe jest towarzyszyć dzieciom w ich drodze od najmłodszych lat, pomagać, gdy tej pomocy potrzebują, patrzeć na ich rozwój i stać zawsze obok.
Wspólnie poznawać świat, uczyć się od dzieci, być nie tyle nauczycielem, co przewodnikiem na ich drodze”.
Prywatnie mama dwóch córek Marysi i Irenki.
To właśnie dziewczyny były motorem napędowym do zmiany swojego życia zawodowego.
Właścicielka wiernego czworonożnego przyjaciela o imieniu KABA.
 

PAULINA KORZEB – PEDAGOG

Absolwentka kierunku Pedagogika Opiekuńcza z Terapią na Uniwersytecie Wrocławskim.
Ukończyła szereg szkoleń i webinarow. Wciąż pogłębia swoją wiedzę w dziedzinie pedagogiki aby móc wspierać nasze dzieci.
W NIZIOŁKACH wspiera uczniów podczas zajęć dydaktycznych,a w godzinach popołudniowych podczas zajęć świetlicowych dzieci z Panią Pauliną bawią się, uczą, doświadczają i rozwijają.
Prywatnie właścicielka wiernego czworonożnego przyjaciela o imieniu PORTER.

RENATA PRZYGODZKA – WARSZTATY TEATRALNE

Absolwentka specjalizacji teatralnej wydziału Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nauczyciel mianowany z doświadczeniem pedagogiczny.
Wieloletnia dyrektorka biura wystaw artystycznych we Wrocławiu oraz ośrodka kultury w Oleśnicy.
Pani Renata brała udział w wielu warsztatach teatralnych m.in. w Teatrze Polskim i Centrum Edukacji Dzieci i Młodzieży.
Obecnie aktorka Teatru Centrum przy Centrum Edukacji Dzieci i Młodzieży, Teatru Wyindywidualizowanym przy Centrum Kultury AGORA oraz Teatru POMIĘDZY w Oleśnicy.
Pracy teatralnej z dziećmi oddaję się z pasją i przekonaniem, że uczestnictwo czynne w kulturze pomaga w wszechstronnym rozwoju nie tylko kulturowym ale społecznym.
W NIZIOŁKACH zajęcia teatralne stanowią szczególną formę aktywności i ekspresji twórczej.
Prywatnie babcia jednej z naszych uczennic

ADEAMA WALKOWIAK

 
 

MARIA LEKS – ZAJĘCIA SZACHOWE

Miłośniczka gry, od wielu lat wprowadzająca nasze dzieci do swojego magicznego świata szachów. Związana z szachami od dziecka, niegdyś jako zawodniczka, dziś jako trenerka. Doświadczenie zawodniczki pomaga jej na co dzień, bowiem znając grę „od podszewki”, jest w stanie przekazać całą swoją praktyczną wiedzę.
Może pochwalić się wieloma sukcesami z czasów zawodowej kariery, jest m.in. wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski Juniorek,
brązową medalistką, Mistrzostw Europy Juniorek, srebrną medalistką Drużynowych Mistrzostw Świata, brązową medalistką Akademickich
Mistrzostw Polski oraz wicemistrzynią Akademickich Mistrzostw Świata drużynowo.
Prywatnie wielka fanka tenisa, ze zniecierpliwieniem czekająca na
każdy turniej wielkoszlemowy. Z racji swojego zawodu technologa żywności (absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu), od
zawsze zafascynowana jedzeniem, uwielbia eksperymentować w kuchni kiedy
tylko ma wolną chwilę

PAULINA PIELESZKO – PSYCHOLOG, NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Absolwentka Psychologii na Studiach magisterskich na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, dodatkowo ukończone:
Przygotowanie pedagogiczne do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa.
Studia podyplomowe na Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy.
Psychologia transportu, Studia podyplomowe na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.
Szkolenia i kursy:
Szkolenie KORP – Karta Oceny Rozwoju Psychoruchowego
Kurs języka niemieckiego Organizator: Volkshochschule Steglitz-Zehlendorf Goethestraße 9-11, 12207 Berlin, Niemcy
Głównym celem Pani Pauliny w NIZIOŁKACH jest budowanie dobrych relacji w szkole.
Praca wielopłaszczyznowa, która dotyczy ucznia, klasy, nauczyciela i rodziców.
Prywatnie prowadzi zdrowy i aktywny tryb życia, regularnie uprawia sport, lubi tańczyć a zimą jeździć na nartach.
„Dziecko ma prawo być sobą. Ma prawo do popełniania błędów. Ma prawo do posiadania własnego zdania. Ma prawo do szacunku. Nie ma dzieci – są ludzie”.

KATARZYNA SOBCZYK – JĘZYK HISZPAŃSKI

KATARZYNA SOBCZYK- JĘZYK HISZPAŃSKI
Absolwentka studiów magisterskich z filologii hiszpańskiej w Wyższej Szkole Filologicznej oraz studiów licencjackich z filologii angielskiej w Wyższej Szkole Bankowej.
Naucza od wielu lat, pracowała między innymi jako lektor na UTW w Uniwersytecie Wrocławskim, a od ponad 3 lat działa na własny rachunek – uczy on-line osoby dorosłe oraz prowadzi zajęcia z języka hiszpańskiego dla dzieci pod marką EspaEscuelita w mobilnej szkole językowej SOBKAT, której jest właścicielką.
W swej pracy nie tylko uczy, ale zaraża pasją do języka hiszpańskiego i tworzy swoje własne materiały edukacyjne.
W wolnym czasie relaksuje się tworząc rękodzieło i gotując.
Prywatnie mama Aurelii i Otylii, które są jej inspiracją w tworzeniu, motywacją do działania i podzielają jej pasję do języków obcych.
 

ELINA KRENTSLER – NATIVE SPEAKER

Pochodzi z Sankt Petersburga z Rosji.
W Polsce mieszka już 5 lat.
Ukończyła Studia Magisterskie w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu.
Ukończone kursy i szkolenia:
Certifikat TESOL od Arizona State University,
Kurs amerykańskiej intonacji,
wiele szkoleń językowych.
W NIZIOŁKACH jest lektorem, który z profesjonalnym podejściem zapewnia przyjemną, bezstresową i skuteczną naukę na wysokim poziomie dla naszych nauczycieli.
Dzięki Elinie nasza kadra może rozwijać słownictwo oraz zdobywać umiejętność płynnego porozumiewania się językiem obcym.
Prywatnie uwielbia podróżować oraz tańczyć. Interesuję się śpiewem i fonetyką języka angielskiego.
Prowadzi profesjonalne konto na Instagramie, gdzie dzieli się rożnymi lifehackami do ułatwienia sobie życia : @Listen.with.elina
 

KATARZYNA LACHTERA – INSTRUKTOR ROBOTYKI

Zanim zakochała się w programowaniu i robotach studiowała fizykę, a następnie przez wiele lat projektowała oświetlenie i instalacjeelektryczne. Posiada uprawnienia na elektryka🙂
Na swoich zajęciach oprócz programowania i robotyki przemyca również
wiedzę z fizyki i elektryki wykorzystując do tego zestawy edukacyjne
LEGO® i nie tylko.
Pasjonatka nowych technologii, kolekcjonerka zestawówLEGO® o tematyce kosmosu.
Ukończyła szereg szkoleń LEGO® Education oraz
Fundacji ALE Nauczanie.
Absolwentka szkoły muzycznej w klasie fortepianu.
Prywatnie mama Ziemowita i Mieszka, z którymi uwielbia zwiedzać zamki i odkrywać ich tajemnice.
Na zdjęciunowe Spike, które będą od
nowego roku szkolnego
 

ALICJA JANOSZ – MUZYKA

Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów. Szerszej publiczności znana ze zwycięstwa w pierwszej edycji telewizyjnego talent-show pt. Idol. Autorka m. in. projektu „Alicja Janosz Dzieciom” (płyta, warsztaty, koncerty).
W naszej szkole rozśpiewuje dzieci, realizując swój autorski program warsztatów
wokano- umuzykalniających.
Podczas zajęć korzysta z elementów aktywnego słuchania muzyki Batii Strauss, kształcenia słuchu, ćwiczeń emisyjnych, dykcyjnych i oddechowych, a także rytmiki.
Celem jej zajęć jest rozwijanie w dzieciach miłości do muzyki i ogólny rozwój muzyczny poprzez zabawę.
Misją Alicji jest wspieranie dzieci w odkrywaniu własnych głosów.
Prywatnie mama Tymka- ucznia naszej szkoły.
Fot. Karolina Świątek
 

ANTON PRYPUTNEVICH – WYCHOWANIE FIZYCZNE, TRENEL BASEBALLU

ANTON PRYPUTNEVICH – WYCHOWANIE FIZYCZNE, TRENER BASEBALLU
Absolwent Białoruskiego Państwowego Uniwersytetu Wychowania Fizycznego i Sportu w Mińsku, kierunek nauczyciel wychowania fizycznego , specjalizacja BASEBALL.
Dodatkowo ukończył studia na
Białoruskim Państwowym Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku logistyka.
Trener z bardzo dużym międzynarodowym doświadczeniem i bogatym CV.
W Polsce zaledwie 1,5 roku. W NIZIOŁKACH prowadzi zajęcia z wychowania fizycznego oraz zajęcia z Baseballu. To dzięki jego osobie nasza szkoła żyje tak nietuzinkowym sportem!
Poza samymi treningami nasi uczniowie mają możliwość wzięcia udziału w najbardziej popularnych i prestiżowych zawodach , meczach oraz turniejach towarzyskich baseballowych.
Prywatnie zawodnik Klubu Sportowego BARONS WROCŁAW. Jednocześnie trener Kadr Narodowych BASEBALLU (U12,U18).
W wolnym czasie uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca to dusza towarzystwa.
Nie tylko świetny sportowiec ale i rewelacyjny cukiernik!
Jego sernik znika z talerzy błyskawicznie.
 

MIKOŁAJ JANIAK – KOORDYNATOR JĘZYKOWY

Tłumacz, lektor języka angielskiego, a przede wszystkim koordynator regionalny Międzynarodowego Programu Powszechnej Dwujęzyczności „Dwujęzyczne Dzieci / Bilingual Future”.
Uczył się w Stanach Zjednoczonych, studiował i pracował w Chinach, najlepiej jednak czuje się w Polsce. Zajmuje się tłumaczeniami specjalistycznymi dla instytucji takich jak Uniwersytet Dolnośląski, czy Filmoteka Narodowa.
Sześć lat temu rozpoczął pracę jako lektor języka angielskiego, współpracując ze szkołami językowymi oraz placówkami publicznymi i niepublicznymi (Wrocław, Shenyang).
Największą jednak satysfakcję w pracy zawodowej odczuwa obserwując rezultaty naturalnego przyswajania języka przez najmłodszych.
W NIZIOŁKACH początkowo pracował jako nauczyciel. Dziś czuwa jako koordynator, który zapewnia wsparcie na różnych etapach projektu, w zależności od potrzeb naszej kadry.
Prywatnie pasjonuje się historią i sportem, ale historią sportu nie bardzo.
 

BEATA MAĆKÓW-MUDA   – LOGOPEDA

Absolwentka logopedii na Uniwersytecie Wrocławskim i Neurologopedii na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
W Niziołkach prowadzi indywidualną terapię logopedyczną oraz grupowe zajęcia logorytmiczne.
Największą satysfakcję daje jej praca z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy, odbyła szkolenia m.in. z Logosensoryki, z zakresu Metody Krakowskiej, Metody Werbo-Tonalnej, z Kinesiotapingu logopedycznego.
Prywatnie mama dwójki dzieci, to dzięki nim zainteresowała się Rodzicielstwem Bliskości, NVC i metodą Marii Montessori.
Tę filozofię wdraża również w swojej pracy, dlatego w Niziołkach czuje się jak ryba w wodzie.
 

ANNA SUDOROWSKA – DIETETYK

Z wykształcenia inżynier z pasji dietetyk.
Studentka na WSKZ na kierunku Psychodietetyka.
Kursy i szkolenia:
Konferencja Food Forum 09.2022: Nowe trendy w dietoterapii i edukacji żywieniowej pacjentów z zaburzeniami hormonalnymi i autoimmunologicznymi.
Wybiórczość pokarmowa. Diagnoza i terapia.
Praca z rodziną w terapii karmienia.
Trening karmienia. Praktyczny warsztat terapeuty karmienia.
Plan oswajania w terapii karmienia.
Wybiórczość pokarmowa w autyzmie.
Jedzenie: diagnostyka i strategie leczenia-dzieci starsze.
Dysfagia.
Praca z rodzicem dziecka z wybiórczością pokarmową.
Podstawy anatomii obszaru orofacjalnego.
Nadwrażliwość w sferze orofacjalnej.
Prywatnie szczęśliwa mama trójki energicznych dzieci, które nie pozwalają jej na nudę. Dużo eksperymentuje w kuchni i chętnie poznaje kuchnie świata!
Dietetyką zainteresowała się ponieważ sama odkąd pamięta tkwiła w błędnym kole odchudzania.
W końcu postanowiła coś zmienić.
Dziś pomaga innym kształtować zdrowe nawyki żywieniowe.
Dzięki Pani Anni w naszej szkole cyklicznie odbywają się warsztaty kulinarne oraz terapia dla dzieci z zaburzeniami żywieniowymi.

ALEKSANDRA JEZIOROWSKA – FIZJOTERAPIA, INTEGRACJA SENSORYCZNA, TERAPIA RĘKI

Od początku swojej drogi zawodowej związana z terapią dzieci, od tamtej pory systematycznie uczęszcza na kursy i warsztaty doszkalające w tematyce pediatrycznej.
Jako fizjoterapeutka korzysta z wielu metod i stara się wybrać odpowiednią terapię dla każdego dziecka.
W szkole pracuje z dziećmi z zaburzeniami w postawie ciała, z wadami stóp oraz trudnościami w procesach przetwarzania zmysłowego, prowadzi również zajęcia z jogi i gimnastyki.
W swojej pracy łączy terapię z zabawą, chcąc zachęcić dzieci do dalszej aktywności fizycznej. Chcę aby ćwiczenia były dla dziecka przyjemnością i fajnym sposobem na spędzenie czasu, a nie przykrym obowiązkiem.
W życiu prywatnym- żona, joginka i kocia mama🙂
Kursy i szkolenia:
2017- Kurs Instruktorski Masażu Shantala i Masażu Shantala Body Touch
2018- Terapia tkanek miękkich w pediatrii
2018- PNF- kurs podstawowy
2019- PNF w pediatrii
2019- Szkolenie „Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 miesięcy”
2020- Trójpłaszczyznowa manualna terapia wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych wg Barbary Zukunft-Huber
2021- Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia
2021- Terpia ręki I i II stopnia
2023- Diagnostyka i leczenie zaburzeń postawy ciała u dzieci i dorosłych. Moduł I – Postawa ciała
2023-Diagnostyka i leczenie zaburzeń postawy ciała u dzieci i dorosłych. Moduł II – Deformacje kręgosłupa
 

AAAAAA

AAAAAA